השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת אינטרקום בהרצליה

התקנת אינטרקום בהרצליה מתבצעת על ידי טכנאי אינטרקום מוסמך. במידה ואתם מחפשים אחד כזה, הנכם נמצאים במקום הנכון. פורטל וויסק מביא בפניכם מידע מקיף אודות מחירי ההתקנה של מערכות אינטרקום וטיפים חשובים שכדאי להכיר. אז לפני שתזמינו טכנאי אינטרקום, קראו את הדף הבא.  

מחיר התקנת אינטרקום בהרצליה

מחיר התקנת אינטרקום בהרצליה מבטא את העובדה שאין מדובר בהתקנה מורכבת במיוחד. עלות ההתקנה תנוע בין 800 ל- 1,200 ₪. מחיר זה מתייחס למקום בו קיימת כבר תשתית למערכת אינטרקום.


במידה ואתם זקוקים להחלפה של רכיב מסוים במערכת האינטרקום, תוכלו לבצע גם את זה בעלות שתנוע בין 200 ל- 500 ₪, בהתאם לסוג הרכיב הנדרש להחלפה. כמו כן, עלויות תיקון האינטרקום שונות ומגוונות בהתאם לתקלה ולפעמים משתלם לתקן את האינטרקום במידה וקיים לכם בבית.


מחיר ממוצע להתקנת אינטרקום בהרצליה

מחיר ממוצע להתקנת אינטרקום בהרצליה: 1000 ₪

טווח מחיר גבוה 1200 ₪

טווח מחיר נמוך 800 ₪

מה מתבצע בהתקנה של מערכת אינטרקום?

מתקין אינטרקום בהרצליה יביא בפניכם מידע שחשוב שתכירו בטרם יבצע את ההתקנה. למשל, אילו מערכות אינטרקום קיימות וישנו מגוון די רחב של סוגים. בנוסף, חשוב לדעת אלו רכיבים כלולים בהתקנה של מערכת אינטרקום:

  • פאנל חיצוני שאינו זהה בכל מערכות האינטרקום ומותקן בסמוך לדלת הכניסה.
     
  • אלמנט המאפשר תקשורת בין הפאנל החיצוני לאלמנטים אחרים במערכת. אמצעי התקשורת משתנה בהתאם לסוג המערכת.
     
  • מנעול חשמלי הממוקם בתוך דלת הכניסה ונפתח בכל פעם שהוא מקבל פקודת פתיחה.
     
  • ספק כוח שמטרתו להתאים את מתח ארון החשמל למתח לו זקוקה מערכת האינטרקום. טכנאי אינטרקום בהרצליה ידע לבצע התאמה טובה של ספק הכוח לארון החשמל שלכם.
     
  • כבלים בהתאם לצורך, התואמים את מערכת האינטרקום המותקנת.
     

התקנת אינטרקום בהרצליה

אלו ניואנסים חשוב להכיר בהתקנת אינטרקום?

מערכות אינטרקום מיוצרות על ידי חברות רבות העוסקות בכך ולפיכך, מספר הדגמים הקיימים בשוק, גדול מאוד. המחיר של מערכת אינטרקום מושפע מאוד מזהות היצרן והדגם. דבר נוסף המשפיע על מחיר מערכת אינטרקום הינו, המצאות או היעדר תשתית להתקנה.


בית שבו מעולם לא הייתה בו מערכת אינטרקום, יידרש להתקנת אינטרקום יקרה יותר. אלמנטים נוספים המשפיעים על מחיר התקנת אינטרקום בהרצליה הם: הוספה של קורא חיישני קרבה, התקנה הכוללת הסתרה של כבלים בתוך הקיר ועוד.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

איזה מערכות אינטרקום קיימות?

ישנם שני סוגים עיקריים של מערכות אינטרקום:

  • אינטרקום שפופרת - מדובר במערכת אינטרקום בסיסית, הנחשבת ישנה יחסית. אינטרקום זה כולל פאנל חיצוני עם אופציה לצלצל לבית ומיקרופון המאפשר שיחה. בתוך הבית ישנה שפופרת באמצעותה ניתן לדבר עם האדם הממתין בחוץ ולחצן פתיחה של הדלת. מחיר אינטרקום זה נע בין 1,200 ל- 2,000 ₪.
     
  • אינטרקום הכולל קודן – מתקין אינטרקום מומלץ בהרצליה, ימליץ לכם, ככל הנראה, על מערכת אינטרקום עם קודן. אינטרקום מסוג זה מאפשר לכם להיכנס בצורה מהירה לבית, ללא מפתח ומבלי לצלצל. במערכת זו מותקן קודן, המאפשר לכם, באמצעות הקשת קוד סודי אותו אתם מכירים, לבצע פתיחה של הדלת. עלות מערכת זו נעה בין 1,500 ל- 2,500 ₪.