השאירו פרטים ב-WeSec ובצעו השוואת מחירים בשניה!

התקנת אינטרקום בבית שמש

במידה ואתם זקוקים לטכנאי אינטרקום בבית שמש, אתם בפורטל הנכון. אנחנו בפורטל וויסק, מביאים בפניכם את מכלול המידע, הנדרש לכל אחד, בטרם הוא מבצע הזמנה של טכנאי אינטרקום. השאירו פרטים בדף המיועד לכך וקבלו הצעות מחיר מטכנאים שונים, השווא מחירים והזמינו, און ליין, את הטכנאי המתאים לכם.

מחיר התקנת אינטרקום בבית שמש

החלפה או התקנה ראשונה של אינטרקום כרוכה כמובן בעלויות משמעותיות. מחיר התקנת אינטרקום בבית שמש, כאשר כבר קיימת תשתית קודמת למערכת אינטרקום, תנוע בין 800 ל- 1,200 ₪.


לעומת זאת, התקנה בפעם הראשונה, של מערכת אינטרקום, מבלי שקיימת תשתית קודמת, תעלה בין 1,500 ל- 2,500 ₪, הבדל משמעותי למדי.


מחיר ממוצע להתקנת אינטרקום חדש בבית שמש

מחיר ממוצע להתקנת אינטרקום חדש בבית שמש: 2000 ₪

טווח מחיר גבוה 2500 ₪

טווח מחיר נמוך 1500 ₪

כיצד יש לבחור אינטרקום מותאם אישית?

מתקין אינטרקום בבית שמש ידע לבצע התאמה טובה של מערכת אינטרקום, לצרכים האישיים שלכם. אולם, לא יזיק לדעת מספר דברים מראש ולא להיות תלויים רק בחוות הדעת של הטכנאי. 

  • בחרו יצרן מוכר ובעל מוניטין – חשוב לבחור יצרן בעל מוניטין חיובי וותיק. יכול להיות שתידרשו לשלם מעט יותר עבור המערכת אולם, בטווח הרחוק, מדובר בהשקעה שתחסוך לכם עלויות תיקונים ובעיות.
     
  • התאמה אישית מקצועית – התקנת אינטרקום בבית שמש, צריכה להתבצע תוך התאמה מדויקת לצרכים של הלקוח. בדקו עם עצמכם, האם אתם מעדיפים אינטרקום שפופרת פשוט, או שמא, מתאימה לכם יותר מערכת אינטרקום עם קודן, הנחשבת למתקדמת וכן הלאה.
     
  • וודאו מראש הערכת מחיר התקנה – על פי רוב, רובנו מעדיפים לרכוש את הכי טוב, במחיר הכי אטרקטיבי. אי לכך, חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים בין מתקיני אינטרקום שונים.
     

התקנת אינטרקום בבית שמש

מהן התקלות השכיחות ביותר במערכות אינטרקום?

ישנן מספר תקלות מוכרות במיוחד במערכות אינטרקום בבית שמש:

  •  לחצני אינטרקום תקולים – לחצני האינטרקום סובלים מבלאי טבעי, מכיוון שהם עובדים הרבה מאוד פעמים בכל יום. כאשר הדבר מתרחש, עליכם להזמין טכנאי אינטרקום בבית שמש והוא, יבצע החלפה של פאנל הלחצנים.
     
  • דלת לא נפתחת – במקרים בהם הדלת לא נפתחת בלחיצה על כפתור הפתיחה, לא בהכרח שהבעיה נמצאת באינטרקום. יכול מאוד להיות שהבעיה מסתתרת בדלת עצמה. יתכן שישנה בעיה במנעול החשמלי, או במתח החשמלי שמגיע לדלת. במקרה כזה נדרש לבצע כיוון של הדלת.
     
  • אין סאונד ברמקול האינטרקום – בעיה ברמקול של האינטרקום תגרום לכך שהאדם שבחוץ לא יוכל לשמוע אתכם. במידה והבעיה היא  שאתם לא שומעים את האדם שבחוץ, מדובר כנראה בתקלה בשפופרת האינטרקום. מתקין אינטרקום מומלץ בבית שמש, ידע לאבחן באופן מידי את אופייה של התקלה ולסדרה.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805179

פורטל וויסק לשירותכם

פורטל וויסק יביא לכך שתחסכו כסף וזמן. אנו נדאג שתקבלו 3 הצעות מחיר מטכנאי אינטרקום שונים, תבצעו השוואת מחירים, תחסכו כסף וגם זמן, מכיוון שלא תידרשו לצאת מהבית כדי לקבל הצעות מחיר, או לבצע חיפוש ארוך ברשת, אחר טכנאים. הטכנאים שפועלים מול הפורטל הנם אנשי מקצוע מעולים והם זמינים עבורכם. אתם מוזמנים להשאיר פרטים.